Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Özden Cerrahoğlu Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

iste-benim-stilim-ozden-cerrahoglu
İŞTE BENİM STİLİM ÖZDEN CERRAHOĞLU KİMDİR

İşte Benim Stilim yarışmacılarından Özden Cerrahoğlu kimdir? İşte cevabı...
Tv8 ekranlarından yayınlanan İşte Benim Stilim yarışmacılarından ÖZden Cerrahoğlu hakında merak edilen soruları yazımızın devamında bulabilirsiniz. Özden Cerrahoğlu kimdir, kaç yaşındadır, boyu kaç gibi sorular ve daha fazlası...

Sunuculuğunu Öykü yaptığı, jüri koltuğunda Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez'in oturduğu ve her hafta eleme gecelerinde bir sanatçının konuk olduğu moda yarışması İşte Benim Stilim tüm hızı ile devam ediyor... Her hafta eleme gecelerinden yarışmaya bir yarışmacı veda ediyor. Yarışmacılardan özellikle Özden Cerrahoğlu hem fiziği hem de kıyafetleri ile çok dikkat çekiyor. İşte Özden Cerrahoğlu'nun bilinmeyenleri...

Özden Cerrahoğlu Kimdir?
Özden Cerrahoğlu, 1991 İskenderun doğumludur. Şu anda İstanbul Beşiktaş’da yaşamaktadır. Güzel yarışmacı öğrenci, Moda tasarımı okumaktadır.

Özden Cerrahoğlu söylentilere göre Survivor Taner'in sevgilisiymiş...

Yarışmaya başlarken kendisini tanıtırken verdiği bilgiler ise şöyle,

23 yaşında İskenderunlu ve İstanbul Beşiktaş’ta yaşıyor. Moda eğitimi almış. Stiletto’dan vazgeçememiş. Bacaklarını beğeniyor ama kulaklarından memnun değil. Kendi markasını oluşturmak ve bir de butik pastane açmak istiyor. Geçmişte en çok üzüldüğü olaylar; Amy Winehouse’un ölümü, Leonardo Di Caprio’nun ödül alamamasıymış. Tarzının farklı olduğunu ve gittiği her yerde dikkat çektiğini iddia ediyor.

Özden Cerrahoğlu Fotoğrafları:
iste-benim-stilim-ozden-cerrahoglu iste-benim-stilim-ozden-cerrahoglu iste-benim-stilim-ozden-cerrahoglu iste-benim-stilim-ozden-cerrahoglu iste-benim-stilim-ozden-cerrahoglu iste-benim-stilim-ozden-cerrahoglu iste-benim-stilim-ozden-cerrahoglu iste-benim-stilim-ozden-cerrahoglu
İşte Benim Stilim Özden Cerrahoğlu Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 3/19/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.