Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan Kimdir, Biyografisi, Fotoğrafları

nazli-sultan-kayaaslan
İŞTE BENİM STİLİM NAZLI SULAN KAYAASLAN

Tv8 İşte Benim Stilim(Bu Tarz Benim) yarışmacılarından Nazlı Sultan Kayaaslan(Yayla) hakkında merak edilen tüm bilgiler bu sayfada... İşte Benim Stilim yarışmacılarından en tarz olan yarışmacısı Nazlı Sultan Kayaaslan'ın biyografisini sizler için derledik...

İşte Benim Stilim eski adı ile Bu Tarz Benim yarışmacılarından olan Nazlı Sultan Yayla eşinden ayrıldığı için eski soyadını kullanıyor ve artık Nazlı Sultan Kayaaslan diye biliniyor. Nazlı Sultan Kayaaslan izleyicilerin en çok merak ettiği yarışmacılardan. Giydiği kıyafetler ile her hafta en iyiler arasında yer alıyor. Jürinin de beğendiği Nazlı Sultan bu sezon işte benim stilim yarışmasından favori görünüyor. Bizim tahminimiz de bir aksilik yaşanmazsa İşte Benim stilim birincisi Nazlı Sultan Yayla olma ihtimali çok yüksek.

NAZLI SULTAN KAYAASLAN KİMDİR?

Nazlı Sultan Kayaaslan'ın Yaşı Kaç: 25
Nazlı Sultan Kayaaslan'ın Boyu Kaç: 172 cm
Nazlı Sultan Kayaaslan'ın Kilosu Kaç: 52 kg
Nazlı Sultan Kayaaslan'ın Göz Rengi: Ela
Nazlı Sultan Kayaaslan'ın Saç Rengi: Kahverengi

Nazlı Sultan Kayaaslan 25 yaşında Mersin doğumludur.
Nazlı sultan Kayaaslan yeni boşandı ve bir kızı var.  Nazlı Sultan Kayaaslan'ın kızı 3 yalında.

NAZLI KAYAYASLAN İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KIYAFETLERİ












Nazlı Sultan Kayaaslan Fotoğrafları, Resimleri:

İşte Benim Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan Kimdir, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 2/23/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.